Share & Save Yrityksille

Koe miten asukkaiden arki helpottuu
tavaroiden yhteiskäytöllä

Helppoa tavaroiden vuokrausta ja lainausta avaimet käteen -palveluna

Share & Save -palvelun kautta asukkaat voivat vuokrata tai lainata sekä kestäviä että laadukkaita tavaroita kodintarvikkeista harrastusvälineisiin. Asukkaiden lähellä oleva palvelupiste on auki 24/7, ja tavaravalikoima räätälöidään aina toiveiden mukaan.

Tarjoamme mukautuvan digitaalisen lainaus- ja vuokrausalustan sekä vastaamme yhteiskäytön toteutuksesta kokonaisvaltaisesti, jotta sinä voit keskittyä omaan ydinosaamiseesi. Tilaamalla tavaroiden vuokraus- ja lainauspalvelut meiltä voit varmistua toiminnan luotettavuudesta ja sujuvuudesta päivästä päivään.

Me hoidamme puolestasi vuokraus- ja lainaustoiminnan, jotta voit keskittyä omaan erikoisosaamiseesi.

Arkemme on muutoksessa

Asuminen ja kuluttaminen ovat muutoksessa. Kaupungistuminen ja ilmastonmuutos luovat paineita muuttaa juurtuneita tottumuksiamme. Toisaalta digitalisaatio ja palvelullistuminen luovat uusia mahdollisuuksia asumisen ja arjen kehittämiseen. Share & Save on yksi ratkaisu uudenalaisen kaupunkiasumisen tarpeisiin.

Kenelle Share & Save sopii?

Share & Save on kehitetty erityisesti asuntoyhteisöille asumisen ja jakamistalouden palveluksi, mutta palvelu mukautuu moneen muuhunkin tarpeeseen. Tilaa palvelu esimerkiksi seuraaviin tarkoituksiin:

Asunto- ja rakennusyhtiöille asumisen lisäpalveluksi asukkaille.

Taloyhtiölle
työvälineeksi, jonka avulla koordinoidaan tavaroiden yhteiskäyttöä.

Yritykselle tai yhdistykselle, joka tahtoo tarjota laadukkaat ja kestävät tavarat työsuhde- tai jäseneduksi.

Kunnalle
palveluksi, joka edistää jakamis- ja kiertotaloutta asukkaiden keskuudessa.

OTA YHTEYTTÄ JA KERRO MEILLE TARPEESI >

Tutustu asiakastarinoihin

KATSO KAIKKI ASIAKASTARINAT >

Share & Save avaimet käteen -palveluprosessi

1. Ilmainen suunnittelupalaveri

Sovimme suunnittelupalaverin, jossa selvitämme asiakkaan erityistarpeet ja toiveet tavaroiden lainauksen tai vuokraamisen suhteen.

2. Yksilöllinen tarjous ja sopimus

Laadimme asiakkaalle yksilöllisen tarjouksen keskustelun pohjalta ja teemme sopimuksen palvelupisteen perustamisesta ja ylläpidosta. Kiinteä hinta sekä projektin toteutus aikataulussa. Murrost kantaa kokonaisvastuun projektista.

3. Suunnittelemme palvelun ja tavaravalikoiman

Palvelu ja tavaravalikoima räätälöidään käyttäjien tarpeita kuunnellen, jolloin varmistutaan siitä, että tavaroille ja palvelulla on mahdollisimman paljon käyttöä.

4. Perustamme palvelupisteen

Palvelupisteen valmistelu alkaa ja etenee sovitussa aikataulussa. Hankimme kestävät ja laadukkaat tavarat yhteiskäyttöön sovitun budjetin mukaisesti. Pidämme asiakkaan ajan tasalla projektin aikana.

5. Viestimme palvelun käyttäjille

Tiedotamme ja ohjeistamme loppukäyttäjiä kattavasti palvelun käytöstä.

6. Yhteiskäyttö alkaa sovittuna päivänä

Tilat ja tavarat tarkistetaan ja hyväksytään asiakkaan toimesta, ja toiminta voidaan aloittaa sovittuna ajankohtana.

7. Ylläpidämme ja kehitämme toimintaa

Huollamme tavarat säännöllisesti ja korjaamme ne tarvittaessa tai hankimme uudet tilalle. Siivoamme tilat ja organisoimme lainaus- tai vuokraustoimintaa. Mahdolliset korjaukset hoidamme ammattitaidolla sopimuksen mukaisesti. Keräämme loppukäyttäjiltä jatkuvasti palautetta ja kehitämme toimintaa sen pohjalta.

8. Kannamme vastuumme alusta loppuun

Myymme tai kierrätämme tavarat ja puramme lainauspisteen toiminnan mahdollisesti loputtua.

Ota yhteyttä

Aloitetaanko yhteinen matka kohti murrosta? Täyty yhteydenottolomake tai laita sähköpostia osoitteeseen info.murrost.fi, niin otamme pian yhteyttä.